Menu
AARHUSbolig.dk

Kampagne



Nøglen til opmærksomhed

16 østjyske boligforeninger blev enige om at sætte boligsøgendes behov i højsædet, resultatet blev AARHUSbolig.dk. Denne banebrydende idé gjorde det muligt for boligsøgende at søge i alle boliger på én hjemmeside, med én venteliste og ét gebyr.

Derfor var vi hos Creative ZOO heller ikke i tvivl, da vi fik muligheden for at skabe en kampagne, der skulle slå AARHUSbolig.dk fast som det eneste rigtige sted at søge lejebolig i den jyske hovedstad. Opgaven var hurtigt at skabe stor opmærksomhed med et begrænset budget.

Løsningen blev en kampagne, der kombinerede eventen “tabte nøgler” med PR og alternative kanaler som klassiske boligopslag i supermarkeder og kæmpebannere på boligforeningernes egne gavle ved indfaldsvejene.





Ved at udnytte disse alternative og egne kanaler lykkedes det at skabe enorm opmærksomhed, og resultatet blev mere end 970.000 besøgende og over 27 millioner sidehenvisninger på hjemmesiden på under et halvt år.