Menu
danish crown

ÅRSRAPPORT - 13/14



TRANSPARENCY

Creative ZOO fik til opgave at visualisere Danish Crowns årsrapport for 2013/14, som skulle signalere transparenthed, åbenhed og pålidelighed. Med et lavt budget og en stram tidsplan krævede det kreativ og utraditionel tænkning.

Projektet var gennemtænkt ned til mindste detalje i design, farver og materialer. Selve årsrapporten er designet som en bog uden et cover, hvilket repræsenterer transparentheden. De tilbagevendende og gennemgående farver bruges til at skabe sammenhæng mellem årsrapportens forskellige dele, og er samtidig en del af virksomhedens hverdag. Alt er nøje udvalgt og af bedste kvalitet – fra grafisk design til den færdige trykte udgave.

Årsrapporten består af:
- Praktisk brochure, som præsenterer tallene
- En bog, som er selve årsrapporten



“The theme of this year’s annual report is transparency, openness and reliability. These terms are all closely connected to food production. However, not many companies live up to it. At Danish Crown we believe we do.”
Anne Villemoes
VP Group Communications Danish Crown



Resultatet af de forskellige elementer i årsrapporten skaber sammenhæng og gør det til en ekstraordinær, ambitiøs og unik årsrapport.





Se flere cases om Danish Crowns årsrapporter

Danish Crown Årsrapprt 11/12
Danish Crown Årsrapprt 12/13