Menu
Teatret Svalegangen

Konceptudvikling


SVALEGANGEN

Teater er en levende kunstform, og Teatret Svalegangen er en levende institution. Derfor var det afgørende for teaterchef Per Smedegaard at markere lederskiftet både i form af repertoire og markedsføring. “Det var afgørende at gennemføre revitaliseringen af Teatret Svalegangen på en måde så de både fastholder det høje kunstneriske niveau og tiltrækker et yngre publikum. Opgaven handlede også om at brande institutionen Teatret Svalegangen tydeligere som afsender på tværs af forestillingerne” forklarer Sune Engelund.

Hvert år samler Teatret Svalegangen de kommende forestillinger i en sæsonbog og på hjemmesiden. Formålet er at sælge den gode teateroplevelse, før den overhovedet er blevet skabt og give byens teaterpublikum lyst til at købe billetter og tegne abonnementer.

Arbejdet med at udvikle et unikt og iøjnefaldende, visuelt univers til teatersæsonen og dens forestillinger er en spændende og udfordrende opgave, som vi har løst i mere end 12 år.