Menu
Teatret Svalegangen

Identitet


IT'S ALIVE


Hvert år beskriver Teatret Svalegangen de kommende forestillinger i en sæsonbog og på hjemmesiden. Formålet er at sælge den gode teateroplevelse, før den overhovedet er blevet skabt.



Arbejdet med at udvikle et unikt og iøjnefaldende, visuelt univers til teatersæsonen og dens forestillinger er en spændende og udfordrende opgave, som vi har løst i mere end 12 år. I foråret 2014 skulle teatrets markedsføring fornyes.

Sune Engelund fra Creative ZOO
forklarer tankerne bag:
“Det var afgørende at revitalisere Teatret Svalegangen på en måde, så de både fastholder det høje kunstneriske niveau og tiltrækker et yngre publikum. Opgaven handlede også om at brande institutionen Teatret Svalegangen tydeligere som afsender på tværs af forestillingerne”.


Samarbejdet med Teatret Svalegangen er en såkaldt tillidsfuld symbiose, hvor Teatret Svalegangen er kunde hos Creative ZOO, mens Creative ZOO er hovedsponsor for Teatret Svalegangen.







Teatret Svalegangen er en levende institution som skaber en levende kunstform.