Tivoli Friheden
Åbningskampagne 2017


Designet til åbningskampagnen ses tydeligt igennem hele Tivoli Friheden. Designet til åbningskampagnen ses tydeligt igennem hele Tivoli Friheden.
Se mere
Godt begyndt er som bekendt halv fuldendt. Derfor satte Tivoli Friheden alle sejl ind inden åbningen af parken d. 8. april 2017
Creative ZOO har stået for eksekveringen af åbningskampagnen.

For en forlystelsespark som Tivoli Friheden er det særligt vigtigt, at mange kender til datoen for åbningen, og ikke mindst at starten på sæsonen bliver en succes. Det er bl.a. afgørende for salg af sæsonkort, da incitamentet for køb, daler jo længere hen på sæsonen man kommer.

I det visuelle udtryk af åbningskampagnen har vi videreført dele af designet fra Jul i Friheden og overført det til et mere gennemgående og permanent visuelt udtryk for Tivoli Friheden.

Åbningskampagnen har været aktiveret på alt fra busser, bakkeservietter, infofolder og plakater.
Kunde
Tivoli Friheden
Ydelser


Marie Bysted-Sandberg er Communication strategist & Partner hos Creative ZOO. Marie Bysted Sandberg
Communication & Strategy
Managing Partner

+45 52 100 505
mbs@czoo.dk
Åbningskampagnen blev eksekveret på alt fra foldere og aviser til bakkeservietter og buslangsider. Åbningskampagnen blev eksekveret på alt fra foldere og aviser til bakkeservietter og buslangsider.
Holdet bag
Charlotte Kousgaard er art director hos Creative ZOO.
Charlotte Kousgaard
Jesper Liengaard er senior art director hos Creative ZOO.
Jesper Liengaard
Signe Kromann er projektleder hos Creative ZOO.
Signe Kromann
Lignende projekter
Står du også og har brug for at få kommunikeret dit budskab bredt ud? Så kontakt os, så tager vi en uformel snak om, hvad vi kan gøre for dig.
Morten Søholm er partner og tekstforfatter hos Creative ZOO.
Morten Søholm
Concept & Strategy
Founding Partner

+45 60 663 060
morten@czoo.dk