Tivoli Friheden
Åbningskampagne 2017


Designet til åbningskampagnen ses tydeligt igennem hele Tivoli Friheden. Designet til åbningskampagnen ses tydeligt igennem hele Tivoli Friheden.
Se mere
Godt begyndt er som bekendt halv fuldendt. Derfor har Tivoli Friheden også sat alle sejl inden deres åbning af parken d. 8. april 2017
Creative ZOO har stået for eksekveringen af åbningskampagnen.

For en forlystelsespark som Tivoli Friheden er det særligt vigtigt at mange kender til datoen for åbningen og ikke mindst at starten på sæsonen bliver en succes. Det er bl.a. afgørende for salg af sæsonkort, da incitamentet for køb, daler jo længere hen på sæsonen man kommer.

I det visuelle udtryk af åbningskampagnen har vi videreført dele af designet fra Jul i Friheden og overført det til et mere gennemgående og permanent visuelt udtryk for Tivoli Friheden.

Åbningskampagnen har været aktiveret på alt fra busser, bakkeservietter, infofolder og plakater.
Kunde
Tivoli Friheden
Marie Bysted-Sandberg er Communication strategist & Partner hos Creative ZOO. Marie Bysted Sandberg
Communication Strategist & Partner
+45 52 100 505
mbs@czoo.dk
Åbningskampagnen blev eksekveret på alt fra foldere og aviser til bakkeservietter og buslangsider. Åbningskampagnen blev eksekveret på alt fra foldere og aviser til bakkeservietter og buslangsider.
Holdet bag
Charlotte Kousgaard er art director hos Creative ZOO.
Charlotte Kousgaard
Art Director
+45 38 400 508
ck@czoo.dk
Jesper Liengaard er senior art director hos Creative ZOO.
Jesper Liengaard
Senior Art Director
+45 38 400 515
jesper@czoo.dk
Signe Kromann er projektleder hos Creative ZOO.
Signe Kromann
Project Manager
+45 38 400 505
+45 52 100 506
signe@czoo.dk
Lignende projekter
Står du også og har brug for at få kommunikeret dit budskab bredt ud? Så kontakt os, så tager vi en uformel snak om, hvad vi kan gøre for dig.
Morten Søholm er partner og tekstforfatter hos Creative ZOO.
Morten Søholm
Copywriter & Partner
+45 60 663 060
morten@czoo.dk