PR


Synlighed er et vigtigt parameter i arbejdet med kommunikation. Den gode historie skal ud og arbejde for din position, dit omdømme og kendskabsgrad
PR er en metode til at orkestrere og plante de rigtige historier, så din organisation får noget ud af dem. Som en del af at få dine gode historier ud, udtænker vi også koncepter omkring presseevents, der fanger medierne.

PR er en skarp disciplin. Du kan synes, at en historie er god, men den kan i omverdenens øjne mangle relevans eller nyhedsværdi. Og så kan en historie, helt ud af det blå, pludselig ramme jer som en boomerang. Derfor er det vigtigt at have sparring med eksperter omkring PR-indsatsen.

Hos Creative ZOO laver vi aldrig PR uden at have en klar strategi for, hvad formålet og forventningerne er til eksponeringen. Vi berører virksomhedens omdømme og image med PR-indsatsen. Derfor skal PR gøres ordentligt.

Hvorfor er PR godt?

  • Det øger troværdigheden, når et andet medie fortæller din organisations budskaber.
  • Du kan være med til at påvirke, hvad der siges om din virksomhed.
  • Med PR bliver du synlig for dine kunder.

Og så skaber relevant pressearbejde i øvrigt godt indhold til dine andre platforme som fx hjemmeside og sociale medier.

Inden du går i gang:

  • Overvej hvad det aktuelle, sensationelle og væsentlige er i det, du vil kommunikere.
  • Overvej hvem din nyhed er interessant for.
  • Vælg de tre vigtigste ting, du gerne vil fortælle.
Kontakt os, hvis vil gøre din virksomhed synlig, så tager vi en uformel snak om, hvad vi kan gøre for dig.
Morten Søholm er partner og tekstforfatter hos Creative ZOO.
Morten Søholm
Concept & Strategy
Founding Partner

+45 60 663 060
morten@czoo.dk