Kom til gratis SPOT event d. 25. januar i København, hvor vi kigger ind i, hvordan organisationer gør deres medier til brands, der kan skabe stærke relationer til medlemmerne.
Event - er afholdt, Creative ZOO
Hos Creative ZOO tror vi på, at 2024 kommer til at stå i medieudviklingens tegn. Strategi og brand skal stå skarpt for at løfte sig over det meningsløse mylder - og især medlemsmagasinet kommer til at stå sin prøve. Det stærke mediebrand opbygger en gensidig relation til sine medlemmer. Og netop relationen mellem organisation og medlem bliver nøglen til at klare sig godt i fremtiden.
Kom med til SPOT på magien mellem medlem, brand og medieidentitet torsdag den 25. januar kl. 14 - 16.30 i København på Kosmopol, 50 meter fra Nørreport Station. Vi serverer et glas vin efter programmet.
Senior Partner i Creative ZOO, Marie Bysted, introducerer et nyt mindset til at forstå medier som relationsskabende brands. Fremover er de stærke organisationer dem, der formår at bruge medierne til at bygge relationer til medlemmerne. Hun sætter også fokus på, hvorfor medlemsmagasinet kan spille en afgørende rolle i fremtidens mediemix.
- Et relationsbrand fødes
Sekretariatschef hos Teknisk Landsforbund (TL), Fie Vestergaard, og redaktør Susanne Bruun fortæller om, hvordan TL fik en ny fortælling, nyt design og ny hjemmeside på kun et år. Der blev arbejdet med brand, identitet og organisationsudvikling på samme tid. Vi zoomer også ind på gode historier og nye formater, der arbejder på kanalernes præmisser, og som kan komprimere det komplekse på bedste vis.
- Design med karakter
Kom med bag Weekendavisens designkulisse. Mød Creative Director Katinka Bukh og hør om hendes prisvindende arbejde med Weekendavisen. Med udgangspunkt i historie, designnørderi og stærk strategisk forståelse løftede Katinka Weekendavisen til nye højder, og det har skabt resultater og stærke relationer til læserne.
- Fagmedie med en mission
Chefredaktør på Folkeskolen, Andreas Marckmann Andreassen, løfter sløret for det allerførste nummer af Folkeskolen anno 2024 – nu med skærpet mission og identitet. For mediet skal ikke bare afspejle virkeligheden, men også være med til at forme den og sætte en dagsorden for skolen og demokratiet.
-
Senior Advisor og medieudvikler hos Creative ZOO, Mille Madsen, er vært på dagen og vil styre oplægsholderne og gæsterne sikkert gennem programmet med masser af viden og inspiration. Efter oplæggene vil der være mulighed for at tage en snak med os, oplægsholderne eller de andre deltagere fra et væld af forskellige organisationer.
Praktisk
Dato: Torsdag d. 25. januar Tid: 14-16.30 (og herefter vin og netværk) Sted: Kosmopol - Fiolstræde 44, 1171 København K (50 m fra Nørreport Station).
Eventet koster kun din mailadresse, men da der er begrænsede pladser, tillader vi os at opkræve et no-show-fee på 500 kr. Eller med andre ord: Husk at melde afbud, hvis du bliver forhindret i at komme. Så kan der blive plads til en anden.