NB: SPOT på magasiner er afholdt
Medlemsmagasinet er rygraden i mange organisationers kommunikation med medlemmerne. Men det er samtidig en dyr post, og nye medier udfordrer på blandt andet pris, hastighed og mulighed for dialog. Vi sætter magasinet og kommunikationen til debat – og spiller ind med strategiske og kreative tanker.
Vi tror på, at medlemsmagasinet stadig har særlig kraft i kommunikationen med medlemmerne. Men det kræver, at man sætter det ind i en strategisk kontekst og tør udfordre det – helt derud, hvor man sætter spørgsmålstegn ved dets eksistensberettigelse. Inspirationsmødet sætter spot på netop magasinets muligheder for meningsfuld medlemskommunikation.
Tilmeld dig venteliste
PROGRAM
•
Strategisk medlemskommunikation:
Hvor er den på vej hen, og hvilken rolle skal medlemsbladet spille?
- Marie Bysted-Sandberg, managing partner i Creative ZOO
•
Den kreative proces:
Hvordan tilrettelægges den redaktionelle proces, så I hele tiden fornyer både magasinet og jer selv?
- Marie Bysted-Sandberg, managing partner i Creative ZOO
•
Det modige magasin:
Hvordan kan medlemsbladet udfordres og udvikles – og udfordre og udvikle?
- Jesper Vorre, designchef og partner i Creative ZOO
•
Når magasinet får kant
: Hør Gymnasieskolens erfaringer med en markant gentænkning og genpositionering af medlemsbladet
- Morten Jest, chefredaktør på Gymnasieskolen
PRAKTISK
NB: Arrangementet er flyttet til nedenstående adresse
20 juni - Kl. 14.00-16.00 (Registrering fra kl. 13.30)
SOHO
Flæsketorvet 68
1711 København V
(Henvend dig i receptionen på 1. sal)
- Vi byder på et glas vin bagefter.
Tilmeld dig venteliste
NB: Husk at melde afbud, hvis du ikke kan komme alligevel. Ellers vil der være et no-show-fee på 500 kr.