czoo

Fortællingen som
strategisk redskab


Deltag i vores webinarer om, hvorfor fortællinger er et fantastisk, strategisk redskab, der kan bruges på mange niveauer. Få inspiration, eksempler og værktøjer til at arbejde med fortællinger i din kommunikation. Deltag i vores webinarer om, hvorfor fortællinger er et fantastisk, strategisk redskab, der kan bruges på mange niveauer. Få inspiration, eksempler og værktøjer til at arbejde med fortællinger i din kommunikation.
Se næste artikelSe mere

Fortællinger er et fantastisk, strategisk redskab, der kan bruges på mange niveauer. Få inspiration, eksempler og værktøjer til at arbejde med fortællinger i din kommunikation. (Gen)se vores webinar om fortællingen som et strategisk redskab, der blev holdt 15. april 2020

Viden - On Demand

Grundfortællingen, der sætter ord på virksomhedens DNA.
Kampagnefortællingen, der sætter en fælles retning for indsatsen.
Scenarier, der er med til at skabe et fælles billede af fremtiden.
Krisekommunikationsfortællingen, der agerer livline, når bølgerne går højt.


Gode fortællinger taler både til hjernen og hjertet, og bliver derfor husket. De sætter retning. De samler. De skaber liv. De er – kort sagt – et uundværligt redskab, når du arbejder med intern og/eller ekstern kommunikation.


Hos Creative ZOO elsker vi fortællinger - ikke mindst, når de opfylder et formål for virksomheder og organisationer. Derfor holdt vi den 15. april 2020 et webinar om "Fortællingen som strategisk redskab", og du har mulighed for at (gen)se det lige her:


Webinar: Fortællingen som strategisk redskab


Præsentationen fra seminaret kan du hente her:

Præsentation: Fortællingen som strategisk redskab


På dette webinar får du:

  • en gennemgang af forskellige typer af strategiske fortællinger, inkl. eksempler på fortællinger og gode råd. v. Martin Rask Pedersen, contentchef i Creative ZOO
  • et dyk ned i dramaturgien og psykologien i forhold til fortællinger - og konkrete bud på, hvad der kendetegner den gode fortælling, v. Morten Søholm, dramaturg og founding partner i Creative ZOO


NB: Webinaret handler ikke om storytelling som formidlingskompetence, men om fortællinger som strategisk værktøj. Vi fortæller altså ikke om fx, hvordan du kan bruge historier, når du holder oplæg, men derimod om, hvordan historier kan anvendes i det strategiske og taktiske arbejde med kommunikation (og virksomhedsudvikling for den sags skyld).

Andre seminarer
Morten Søholm er partner og tekstforfatter hos Creative ZOO.
Morten Søholm

Concept & Strategy
Founding Partner

+45 60 66 30 60
morten@czoo.dk

Kontakt Morten, hvis du vil vide mere om fortællinger som strategisk redskab