Mange faglige organisationer, A-kasser, patient- og interesseorganisationer oplever faldende medlemstal. Især de unge svigter. D. 27. juni afholder vi et eftermiddagsseminar, hvor vi sætter SPOT på fremtidens medlemmer, og på hvordan man rammer dem.
De unges adfærd er anderledes og mere uforudsigelig. Færre og færre (for)bliver medlemmer hos organisationer.
Enten melder de sig ikke ind – eller også melder de sig ind under studiet, og ud igen, når kontingentet skal betales. Derfor skal vi finde ud af, hvordan vi knækker koden, så fremtidens medlemmer også er en del af de stærke fællesskaber i organisationerne.
Sammen med HK og A-kassen, AJKS, sætter Creative ZOO derfor SPOT på problemstillingen til et gå-hjem-møde d. 27. juni hos HK i København.
Vi deler ud af indsigter og erfaringer, og vi kommer med konkrete løsninger til, hvordan organisationer kan arbejde med at rekruttere og fastholde de unge.
Vi har HK og AJKS med på podiet til at fortælle om, hvad de har gjort af indsatser for at ruste sig til fremtiden.
Tilmeld dig eventet
Program
14.00: Tjek-in kaffe/the
14.15: Hvordan får du Generation Z i tale? v. Creative ZOO
6 konkrete indsigter i den unge målgruppes adfærd og præferencer
14.30: A-kasser virker meget voksent? v. AJKS & Creative ZOO
Findings fra kvalitative og kvantitative studier i den unge målgruppe
15.10: Unge, fagforeninger og fremtiden v. HK
Nye krav, ønsker og drømme for at engagere den næste generation! - HK satser stort på at få flere unge med i fællesskabet
15.45: Afrunding og take aways
16.00: Snacks/vin/netværk
Praktisk
Dato: Tirsdag d. 27. juni
Tid: 14.00-16.00 (Du er velkommen fra kl. 13.30)
Sted: HK Danmark, Weidekampsgade 8 DK-2300 København S
Eventet koster kun din mailadresse, men da der er begrænsede pladser, tillader vi os at opkræve et no-show-fee på 500 kr. Eller med andre ord: Husk at melde afbud, hvis du bliver forhindret i at komme. Så kan der blive plads til en anden.
Tilmeld dig eventet