Bag Magasinalliancen står Creative ZOO og trykkerivirksomheden Rosendahls. Hvad Magasinalliancen præcist står for, kan du læse her. Men helt kort, så arbejder vi for, at det trykte magasin ikke mister sin betydning og økonomiske berettigelse i en digital verden. Det kræver bl.a., at vi udfordrer og opfordrer til fornyelse af den gamle kending – magasinet.
Det gør vi blandt andet til seminaret: Magasinet: under afvikling eller udvikling?
Vi kommer hele vejen rundt om magasinets muligheder: fra idé til distribution, fra annonce til artikel og fra design til dialog med brugerne.
- Hør om Gymnasieskolens forvandling fra klassisk fagblad til modigt medlemsmagasin.
- Creative ZOOs bud på, hvordan du flytter dit magasin fra at være en tryksag til et brand.
- Hør Rosendahls bud på, hvordan du kan optimere magasinets økonomi via klog distribution og annoncering med fokus på kvalitet.
Praktik
Dato: 12. september
Tid: kl. 15-18
Sted: Operaen i København
Tilmelding: magasinalliancen.dk (begrænsede pladser)