Reklame uden kontekst er
som kanelsukker uden risengrød


Markedsførring og branding referer både til den kortsigtede og langsigtede opfattelse af din organisation eller virksomhed. Markedsførring og branding referer både til den kortsigtede og langsigtede opfattelse af din organisation eller virksomhed.
Se næste artikelSe mere

Reklame skal hænge sammen med, hvem du er og gerne vil være – også på lang sigt.

Blog, Creative ZOO

Du er formentlig landet på den her side, fordi du er interesseret i ”reklame” eller ”reklamebureau”, og nu har vi så – mener nogen – 15 sekunder til at fange din opmærksomhed, inden du smutter videre.


Hvis vi ikke når at sige andet, vil vi gerne gentage: Husk, at din reklame skal hænge sammen med, hvem du er og gerne vil være – også på lang sigt.



Og hvis det får dig til at bruge lidt mere end 15 sekunder på denne side, vil vi gerne fortælle, at vi hos Creative ZOO ser reklame, markedsføring og kampagner som en del af en samlet kommunikation - en del af dit brand.


Vi kan selvfølgelig hjælpe med annoncen, der får folk til at stoppe op, eller videoen, der får følelser til at boble frem, men vi gør det sjældent uden samtidig at se på blandt andet:
  • Hvem I er som virksomhed, og hvor I er på vej hen.
  • Hvor i kunderejsen reklamen indgår – og hvad der ligger før og efter på vejen til et køb, en tilmelding eller noget helt tredje.
  • Hvordan I bedst kan nå jeres ønskede resultater (også selv om det sommetider betyder, at I faktisk skal tale med nogen helt andre end os).


Det er derfor, vi sammenligner reklame med kanelsukker. Kanelsukker smager jo meget godt. Men det bliver først fantastisk, hvis det ligger på en solid bund af risengrød, der samtidig mætter og giver energi til mere.

Andre har også læst...
Ring til Morten hvis du vil høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at udvikle dit brand.
Morten Søholm er partner og tekstforfatter hos Creative ZOO.
Morten Søholm
Concept & Strategy
Founding Partner

+45 60 663 060
morten@czoo.dk