Creative ZOO og Arkitektskolen Aarhus indledte et samarbejde om udviklingen af et redaktionelt koncept: Et magasin til at formidle arbejdet med kvalitet til medarbejderne.
Arkitektskolen Aarhus kontaktede Creative ZOO med et ønske om at få formidlet arbejdet med kvalitetssikring på en ny og inspirerende måde. På Arkitektskolen Aarhus er kvalitet noget, de arbejder med og stræber efter hver eneste dag, men de ville gerne synliggøre arbejdet frem mod en forestående institutionsakkreditering, hvor skolens kvalitetssystem kontrolleres.
Kvalitetsambitioner fremfor pligtstof
Resultatet er blevet et magasin, der skiller sig ud: Et magasin, der formidler kvalitetsprogrammet gennem billeder, ord og lækkert design. Det kan både give en grundlæggende forståelse for skolens kvalitetsarbejde, fx til nye medarbejdere, og inspirere til at dykke længere ned i stoffet.
Magasinet behandler visionen fra flere vinkler og niveauer og omfatter også skolens fremtidsudsigter, og hvad man kan forvente. Magasinet er kommunikation, som foregår i øjenhøjde og har et stærkt visuelt udtryk.