Tivoli Friheden
Kampagneunivers


Creative ZOO har udviklet og designet kampagnen Jul i Friheden for Tivoli Friheden. Creative ZOO har udviklet og designet kampagnen Jul i Friheden for Tivoli Friheden.
Se mere

Ved juletid slår Tivoli Friheden porten op til et magisk og fortryllende juleunivers. Creative ZOO har udviklet og designet de magiske juleklæder, som Tivoli Friheden er pakket ind i.

Når julen kommer til Friheden, er det med et ambitiøst ønske og høje forventninger til et fuldstændig magisk juleunivers. Creative ZOO og Tivoli Friheden har arbejdet tæt sammen om at skabe det helt rigtige visuelle udtryk, så det magiske ved julen skinner igennem i parken og giver gæsterne den stemning, de kommer efter.
Kunde
Tivoli Friheden
Ydelser


Marie Bysted-Sandberg er Communication strategist & Partner hos Creative ZOO. Marie Bysted-Sandberg
Communication & Strategy
Managing Partner

+45 52 100 505
mbs@czoo.dk
Creative ZOO er ved at udarbejde en strategi til Tivoli Friheden - en strategi, der bygger på et solidt analysearbejde. Creative ZOO er ved at udarbejde en strategi til Tivoli Friheden - en strategi, der bygger på et solidt analysearbejde.

Når (jule)magien lever

Vi har ageret sparringspartner i forhold til det konceptuelle, designet og dele af kommunikationen omkring julekampagnen. Bureauet har med de visuelle elementer i kampagnen klædt parken på til jul. Der er blandt andet inkorporeret små fine og særligt magiske detaljer på kortet over parken og lavet et særligt Tivoli Friheden julelogo. Det er visuelle detaljer, der er med til at sætte den rette stemning og rammerne for juleuniverset, som gæsterne bliver mødt af, når de besøger parken. Kortets juleopdatering giver gæsterne en fornemmelse af, hvilke særlige tiltag der er i perioden under Jul i Friheden, samt hvilke forlystelser og restauranter, der er åbne i højtiden.
I juleperioden vil der være over 300.000 julelys, så parkens gæster kan komme i den rette stemning. I juleperioden vil der være over 300.000 julelys, så parkens gæster kan komme i den rette stemning.

Julen i farver

Tivoli Friheden havde et ønske om at positionere sig med et juleunivers, der kunne noget andet end de andre juletiltag, der er i Aarhus. De ville adskille sig fra andre juletiltag og samtidigt sikre, at der med de grafiske elementer blev skabt genkendelighed og balance mellem det nye og klassiske. Creative ZOO har haft fokus på at have elementer med fra det, som gæsterne kender Tivoli Friheden for, fx Frihedens Harlekin-ternede facade, farven gul og hjerter. Det klassiske har så at sige fået en fortryllende og magisk jule-makeover.

En stor succes

I juleperioden kan Frihedens gæster gå på opdagelse i det funklende og magiske juleland med over 300.000 julelys. Jul i Friheden har fra starten været en stor succes, og er i perioden velbesøgt af familier fra Aarhus og omegn. Familier, der hungrer efter et magisk juleunivers, hvor fantasien lever, hvor der er plads til (barnlige) julesjæle, der kan gå på opdagelse, og hvor der er rum til masser af familiehygge.

Creative ZOO har haft fokus på at bruge velkendte og klassiske elementer i Jul i Friheden Kampagnen. Creative ZOO har haft fokus på at bruge velkendte og klassiske elementer i Jul i Friheden Kampagnen.
Jul i Friheden har fra starten af været en kæmpe succes og er i perioden velbesøgt. Jul i Friheden har fra starten af været en kæmpe succes og er i perioden velbesøgt.

Holdet bag

Charlotte Kousgaard er art director hos Creative ZOO.
Charlotte Kousgaard
Jesper Liengaard er senior art director hos Creative ZOO.
Jesper Liengaard
Marie Bysted-Sandberg er Communication strategist & Partner hos Creative ZOO.
Marie Bysted-Sandberg
Communication & Strategy
Managing Partner

+45 52 100 505
mbs@czoo.dk
Signe Kromann er projektleder hos Creative ZOO.
Signe Kromann


Lignende projekter

Creative ZOO har udarbejdet en kampagne for UngiAarhus. Billederne er autentiske og af unge i Aarhus Kommune.

UngiAarhus

Creative ZOO har udviklet et strategisk kampagneunivers omkring AURA Energi og deres pay-off 'Ganske enkelt'.

AURA Energi

Creative ZOO har udviklet UngiAarhus' nye kampagne 'Klar til klub', hvor klubbørn fra Aarhus Kommune er frontfigurer.

UngiAarhus

Kontakt os, hvis du har brug for en kampagne, som kan skille jer ud fra mængden. Vi starter med en uformel snak.
Marie Bysted-Sandberg er Communication strategist & Partner hos Creative ZOO.
Marie Bysted-Sandberg
Communication & Strategy
Managing Partner

+45 52 100 505
mbs@czoo.dk