czoo

Kampagne


Brug din kampagne til at skabe fokus, handling, opmærksomhed og vække følelser. Og husk et klart defineret formål, så er det næsten kun fantasien - og dine ambitioner - der sætter grænser.

En kampagne bruges til at sætte fokus på noget i en kortere eller længere periode – ofte for at fremkalde en bestemt handling, skabe opmærksomhed eller vække følelser hos målgruppen. Kampagnen bruges kort sagt til at råbe højere i en periode.


Hvad kan du bruge en kampagne til?

Kampagner er en sikker måde at rammesætte virksomhedens eller organisationens kommunikation på tværs af medier og platforme. En kampagne gør det muligt at systematisere, variere, tilpasse og målrette dine budskaber undervejs. Ligesom du kan bruge kampagnen til at bygge ovenpå din eksisterende kommunikation, så den understøtter dit brand.

Fælles for kampagner er, at de altid skal have et på forhånd tydeligt defineret formål, som bør være forholdsvis målbart for at kunne vurdere kampagnens effekt. Ellers har du relativt frie tøjer i til at tilpasse din kampagne til dine medier, midler og muligheder.


Creative ZOO har udviklet og designet mange typer af kampagner til forskellige platforme – digitale såvel som ”fysiske”. Se et eksempel på en direct mail-kampagne, en kampagne båret af stop-motion film, en af animationsfilm eller vores jule-kampagne, hvor vi pakkede Tivoli Friheden ind i juleklæder.


Hvordan kan vi hjælpe dig med din kampagne?

Vi tænker altid strategisk, taktisk og operationelt, når vi udvikler en kampagne. Først afklarer vi målgruppen, kampagnens budskab og succeskriterier – og så eksekverer vi. Og følger op og justerer løbende.

Creative ZOO sidder i dag på et stærkt erfaringsgrundlag, der tillader os at være modige, udfordrende og tage andre kanaler og platforme i brug end de traditionelle. Vi kan sætte din kampagne ind i en større kontekst, udvikle kreative koncepter med øje for hele kunderejsen samt sikre en løbende evaluering og justering af din kampagne, så du trygt kan læne dig tilbage og nyde turen.


Martin Rask Pedersen er Head of Content hos Creative ZOO Martin Rask Pedersen
Head of Content 
+45 52 100 503
mrp@czoo.dk

Udforsk Creative ZOOs arbejde med kampagner:

Aalborg Universitet

AARHUSbolig

Creative ZOO har udarbejdet en kampagne for UngiAarhus. Billederne er autentiske og af unge i Aarhus Kommune.

UngiAarhus

Tivoli Friheden har i samarbejde med Creative ZOO udarbejdet kampagnen Jul i Friheden.

Tivoli Friheden

Creative ZOO har udviklet et strategisk kampagneunivers omkring AURA Energi og deres pay-off 'Ganske enkelt'.

AURA Energi

Creative ZOO har gentænkt måden, hvorpå direct mail kan anvendes. Dette har medført en banebrydende kampagne til Rosendahls, der rammer deres målgruppe i øjenhøjde.

Rosendahls Pharma

Martin Rask Pedersen er Head of Content hos Creative ZOO
Martin Rask Pedersen
Head of Content 
+45 52 100 503
mrp@czoo.dk

Vil du også vække de rigtige følelser og ramme de rigtige personer med din kampagne? Så kontakt Martin.