Vi har hjulpet Teknisk Landsforbund med en ny visuel identitet, magasindesign, website og mediestrategi for at skabe et brandunivers online og offline, der møder deres medlemmer i faglighed og følelser.
Vi har hjulpet Danmarks Jægerforbund med udviklingen af det redaktionelle flow i deres magasinproduktion. Samtidigt har bidraget med kommunikations- og mediestrategisk rådgivning og med at genopfinde deres digitale univers gennem indsigt, UX-design og skarp processtyring.
Vi har hjælper løbende Dansk Camping Union med at producere deres årlige fordelsbog gennem automatiseret dataombrydning, der optimerer arbejdsgangen og reducerer fejl, sparer tid og forbedrer kvaliteten.
A. Enggaard er en af Danmarks største entreprenører. Udover deres eget website har vi været dybt involveret i projekter som Ceres Byen, Helheden og Bådhusene med branding, websites og visuelle identiteter.
Komitéen for Grøn Energi og Sektorkobling blev til BRIGHT. Gennem en indsigtsbaseret proces udviklede vi et stærkt brand med nyt navn, brandfortælling og visuel identitet, som sikrede en fælles retning for visionen for fremtidens grønne energi.
Bytelab ønskede en hjemmeside, der både viste deres IT-kompetencer og medarbejderkultur. Creative ZOO udviklede et visuelt skarpt website og et filmkoncept med fem videoer, der bringer deres brand og kultur i fokus.
Samarbejdet med Den Gamle By handlede om at udvikle visionen for deres nye website, som skulle samle niche-museerne. Vi faciliterede en foranalyse og en UX-proces, hvor stakeholders delte deres pains og gains for at optimere brugerrejserne.
Vi var med, da AARHUSbolig lancerede deres kampagne og hjemmeside. Siden da har vi hjulpet med at holde platformens brand opdateret gennem en proces, der forener almene boligorganisationers stakeholders omkring en fælles visuel identitet og grundfortælling.
Vi redesignede og optimerede Aarhus Business Colleges website, så det blev mere brugervenligt og intuitivt. Med en forbedret struktur og målrettet indhold er det blevet nemmere og mere interessant for brugerne at navigere og finde relevant information.
Vi har optimeret Ugeskrift for Lægers redaktionelle proces og givet magasinet et visuelt makeover. Resultatet er en strømlinet produktion af over 3.300 årlige sider med et moderne, læsevenligt design, der balancerer faglighed og æstetik.
I et løbende samarbejde har vi arbejdet med Schouw & Co. om at skabe en klare og visuelt dragende årsrapporter samt ESG-regnskaber. Vores arbejde omfatter både design, layout, processtyring og produktion.
Gennem målrettet indsigtsbaseret brandudvikling hjalp vi Randers Statsskole med at skabe en ny visuel og budskabsmæssig identitet, som førte til udviklingen af et nyt website, indholdsskabeloner og strategiarbejde for deres indsats på sociale medier.
Muskelsvindfonden ønskede to nye websites på en fælles platform. Vi skabte en digital løsning med to unikke identiteter, som deler den samme tekniske back-end og gør livet lettere for medarbejderne på tværs.
Kunstnernes Fagforening søgte hjælp til at forny deres brand og tydeliggøre deres kommunikation omkring deres forskellige tilbud fx deres produktionsvirksomhed KKART. Vi udviklede en ny og markant visuel identitet, skabte en klar og tydelig fortælling og hjalp med en generel strategi til deres kommunikation udadtil.
Gennem et længerevarende samarbejde hjalp vi Dansk Kiropraktor Forening med at genopfinde deres medlems- og borgerplatform. Vi udviklede en ny visuel identitet, website, medlemsmagasinet Kiropraktoren og markedsføringsmaterialer som tryksager, nyhedsbreve og annoncering.
Vi satte ind, da advokatfirmaet Holst, Advokater skulle have en ny hjemmeside og visuel identitet. Vi udviklede en flot og brugervenlig platform, der styrker relationen til deres klienter og afspejler deres værdier: enkelhed, effektivitet og nærvær.
European Film College ønskede en mere visuel og oplevelsesrig hjemmeside. Creative ZOO leverede et design, der skruede op for filmmediets visuelle udtryk, hvilket førte til en tydeligere identitet som en fagligt ledende højskole.
Vi hjalp med at skabe Serwiz fra bunden - et nyt, selvstændigt brand inden for facility management. Vi udviklede navn, identitet, hjemmeside og kommunikationsstrategi, som afspejler deres ambitioner om innovation, bæredygtighed og personlige relationer.