Som leadbureau for Fårup har vi revitaliseret deres brandstrategi, udviklet nyt logo og grundfortælling. Med kampagnerne for "Lysfald" og "Skovbrynet" med mål om at tage Fårup fra sommerland til oplevelsesdestination.
Med fokus på kvalitet, design og hverdagen, arbejder vi som GRAMs leadbureau, hvor vi leverer strategi, kampagner, kommunikation og materialer, der øger brandkendskab og salg i hele Skandinavien.
Som leadbureau for Tivoli Friheden har vi hjulpet med at udvikle en brandfortælling, skabt en stærk visuel identitet og kommunikation, der har bidraget til flere besøgsrekorder og etableret Friheden som Aarhus' mest populære attraktion.
Creative ZOO har gennem et mangeårigt samarbejde med Djurslands Bank opbygget et klart brandhierarki og ny designmanual, samt leveret kampagner, foto og grafik til diverse digitale og analog formater.
Magistrenes A-kasse ville tættere på de studerende - deres fremtidige medlemmer. Gennem adfærdsdesign, strategisk indsigt, animation og stærk tone of voice styrkede vi relationen til deres unge medlemmer med et MAgisk medlemsunivers.
A. Enggaard er en af Danmarks største entreprenører. Udover deres eget website har vi været dybt involveret i projekter som Ceres Byen, Helheden og Bådhusene med branding, websites og visuelle identiteter.
Vi har hjulpet Skills Denmark at styrke anderkendelsen af håndværksuddannelser og gøre dem mere appellerende for især de unge. Det har vi gjort gennem strategisk brandudvikling, tydeliggørelse af værdier, og fokus på relationer gennem fx partnerskaber og events som DM i Skills.
Vores mangeårige samarbejde med Teatret Svalegangen har ført til sæsonbrochurer, stærke konceptfotos og kreative strategier. Vi har arbejdet tæt sammen om opdatering af Svalegangens website, kampagner som "United Change" og visuel storytelling til diverse sæsonforestillinger.
Komitéen for Grøn Energi og Sektorkobling blev til BRIGHT. Gennem en indsigtsbaseret proces udviklede vi et stærkt brand med nyt navn, brandfortælling og visuel identitet, som sikrede en fælles retning for visionen for fremtidens grønne energi.
Vi har hjulpet FLEXA med at revitalisere deres brand og skabe en stærkere emotionel forbindelse til forbrugerne og udviklet en ny brandstrategi, der fokuserer på følelser og forældreskab.
DGI står for fællesskab, foreningsliv og sundhed. Sammen har vi gentænkt og udviklet en kommunikationsstrategi, der søger øget synlighed med fokus på værdier. Resultatet blev en ny metode til at arbejde med DGI's mærkesager på tværs af medier.
Gennem målrettet indsigtsbaseret brandudvikling hjalp vi Randers Statsskole med at skabe en ny visuel og budskabsmæssig identitet, som førte til udviklingen af et nyt website, indholdsskabeloner og strategiarbejde for deres indsats på sociale medier.