B2B er også menneske til menneske
Bliv endnu bedre til at fortælle, hvordan I kan spille jeres B2B-kunder bedre.
Bliv endnu bedre til at fortælle, hvordan I kan spille jeres B2B-kunder bedre.
Som B2B-virksomhed bevæger I jer i et svært felt, hvor virksomheder har budgetter, der skal gå op, ofte med flere interessenter i beslutningsprocesen. Men vi er alle stadig drevet af følelser, som leder efter forbindelser og efter dem, der kan gøre deres liv lettere og få dem forrest i feltet.
Vi hjælper med at skabe brands, som andre virksomheder kan spejle sig i, og som de kan mærke ønsker dem succes. Vi tager udgangspunkt i jeres værdier og unikke salgspunkter og oversætter komplicerede budskaber til noget, der rammer hjertet. Det skaber relationer til mennesket, der tager beslutningerne.
Værsgo! Her er fem ting, du skal tænke over, når du taler til din målgruppe.
Kunder leder efter produkter, der løser deres problem og giver dem værdi. I stedet for bare at afhænge af features og egenskaber, skal din kommunikation fokusere på, hvordan det møder kundens specifikke behov.
I B2B-verdenen træffes beslutninger ofte af flere beslutningstagere gennem flere niveauer i organisationen. Dette kræver et klart og enkelt budskab, der der nemt kan forstås af alle og let formidles videre.
Branding skal ikke kun skabe salg lige nu – det skal skabe varige relationer. Glem ikke et løbende fokus på at pleje jeres ambassadører og fællesskabet omkring jeres produkt
Ikke alle kunder er på samme sted i deres købsrejse. Tilpas din kommunikation baseret på, hvor de befinder sig - fra opdagelse til overvejelse og til køb.
Marked, målgruppe og mediebrug udvikler sig konstant. Vær altid klar til at tilpasse jer, teste nye tilgange og forfine jeres strategi for at sikre, at dit brand forbliver relevant og effektivt.
Morten Søholm
Strategic Advisor, Senior Partner
+45 60 66 30 60
ms|czoo.dk
Klar til en snak