Kampagne

En effektiv kampagne kan fungere som en løftestang, der ikke kun skaber opmærksomhed, men også styrker dit brand og driver handling og forståelse hos dem, du vil nå. Det handler om at kombinere kreativitet og strategi, så dit budskab ikke bare bliver set og hørt, men også husket og handlet på.

Efterlad et varigt indtryk

Succesfulde kampagner kan flytte holdninger og ændre adfærd. De kan skabe en stærk forbindelse mellem dit brand og din målgruppe ved at kommunikere relevante og målrettede budskaber på en måde, der skærer igennem.

Men at nå dertil kræver en grundig forståelse af både dit brand modtager, indsigt, proces og planlægning. Uden en velovervejet strategi og den rette eksekvering risikerer en kampagne at miste sit momentum eller slet ikke at ramme plet.

Hvorfor arbejde med kampagner?
  • Kampagner er en sikker måde at rammesætte virksomhedens eller organisationens kommunikation på tværs af medier og platforme. En kampagne gør det muligt at systematisere, variere, tilpasse og målrette dine budskaber undervejs. Ligesom du kan bruge kampagnen til at bygge ovenpå din eksisterende kommunikation, så den understøtter dit brand.

    Fælles for kampagner er, at de altid skal have et på forhånd tydeligt defineret formål, som bør være forholdsvis målbart for at kunne vurdere kampagnens effekt. Ellers har du relativt frie tøjler i til at tilpasse din kampagne til dine medier, midler og muligheder.

    Creative ZOO har udviklet og designet mange typer af kampagner til forskellige platforme – digitale såvel som ”fysiske”. Se et eksempel på en direct mail-kampagne, en kampagne båret af stop-motion film, en båret af animationsfilm eller jule-kampagnen, hvor vi pakkede Tivoli Friheden ind i juleklæder.

  • Vi tænker altid strategisk, taktisk og operationelt, når vi udvikler en kampagne. Først afklarer vi målgruppen, kampagnens budskab og succeskriterier – og så eksekverer vi. Og følger op og justerer løbende.

    Creative ZOO sidder i dag på et stærkt erfaringsgrundlag, der tillader os at være modige, udfordrende og tage andre kanaler og platforme i brug end de traditionelle. Vi kan sætte din kampagne ind i en større kontekst, udvikle kreative koncepter med øje for hele kunderejsen samt sikre en løbende evaluering og justering af din kampagne, så du trygt kan læne dig tilbage og nyde turen.

“Hos os er mennesket i centrum - og kampagnen har i den grad boostet den fantastiske fortælling, som vi til dagligt er en del af. Vi er stolte af resultatet, som rammer plet i forhold til vores intentioner.”
Loa Benedikte Theibel
Teamleder for Kommunikation, AAB Silkeborg
“Creative Zoo fangede essensen af vores budskab og adskilte eReolen fra lignende tilbud på en inspirerende og kreativ måde. De leverede et udtryk med kant og humor, som overgik vores forventninger.”
Emma Alnor
Projektleder, eReolen
Kampagner, vi har lavet
Hvad med...

Jesper Vorre
Creative Director, Senior Partner
+45 52 10 05 04
jv|czoo.dk
Klar til en snak

Hiv fat i Jesper for at høre mere om, hvordan vi arbejder med kampagner - og hvordan vi kan hjælpe dig.
Kursus: Bliv en bedre workshop facilitator
Bliv en bedre workshop facilitator