Visuel identitet
En indsigtsbaseret og strategisk funderet visuel identitet giver din virksomhed maksimal gennemslagskraft i et hurtigt marked, hvor mod og nærvær spiller en afgørende rolle for din succes.
En indsigtsbaseret og strategisk funderet visuel identitet giver din virksomhed maksimal gennemslagskraft i et hurtigt marked, hvor mod og nærvær spiller en afgørende rolle for din succes.
En visuel identitet er virksomhedens eller organisationens stemme i markedet fortalt i farver, skrifttyper, grafiske elementer og logo. Det er alt det, du ser – et afgørende element i brandingen, som understøtter virksomhedens ansigt udadtil og adskiller den fra andre.
En indsigtsbaseret og strategisk funderet visuel identitet giver din virksomhed maksimal gennemslagskraft i et hurtigt marked, hvor mod og nærvær spiller en afgørende rolle for din succes.
Desværre har mange organisationer en visuel identitet, der siger noget helt andet, end det de egentligt ønsker at kommunikere. Derfor er vi af den overbevisning, at en visuel identitet altid skal være strategisk funderet: Den skal være baseret på indsigter og hænge sammen med alle de andre tiltag, I gør jer. Med andre ord sminker vi ikke en virksomhed med farver, former og fonte udelukkende for at larme. Det visuelle skal tjene et tydeligt defineret formål og matche brandet. Vores dygtige designere arbejder både analytisk og strategisk med at forstå virksomhedens marked, position, kunder, produkter og styrker, før vi skræddersyer de designelementer, den visuelle identitet består af.
Jesper Vorre
Creative Director, Senior Partner
+45 52 10 05 04
jv|czoo.dk
Klar til en snak