Tivoli Friheden
Analyse og strategi


Creative ZOO hjælper Tivoli Friheden med at gentænke sig selv igennem indsigt og strategi. Creative ZOO hjælper Tivoli Friheden med at gentænke sig selv igennem indsigt og strategi.
Se mere
Tivoli Friheden har efter mere end 100 år i markedet brug for at gentænke sig selv. En del af det er at finde frem til hvad, der er parkens styrker og anvende det aktivt i sin markedsføring
Creative ZOO arbejder sammen med Tivoli Friheden på at forstå gæsternes motivation til at komme på besøg i parken. Tivoli Friheden er mange ting. Fed Fredag, Hermans, et tivoli, specialkoncerter, Halloween - og nu også Jul i Friheden. Hvad er det, der trækker gæsterne ind? Hvorfor blev Jul i Friheden en bragende succes? Hvordan skal et Tivoli overleve i fremtiden? Det er det vi skal vide mere om.

Gæsterne og de potentielle gæster har en del af svaret. Derfor har vi givet dem ordet. I et halvt år gennemfører vi forskellige typer analyser. Inden den større undersøgelse, har vi lavet en mindre udgave hvor vi blandt andet har spurgt folk på gaden i Aarhus om deres syn på Tivoli Friheden, samt en spørgeskemaundersøgelse om Jul i Friheden.
Kunde
Tivoli Friheden
Ydelser


Marie Bysted-Sandberg er Communication strategist & Partner hos Creative ZOO. Marie Bysted Sandberg
Communication & Strategy
Managing Partner

+45 52 100 505
mbs@czoo.dk
Creative ZOO er ved at udarbejde en strategi til Tivoli Friheden - en strategi, der bygger på et solidt analysearbejde. Creative ZOO er ved at udarbejde en strategi til Tivoli Friheden - en strategi, der bygger på et solidt analysearbejde.
En strategi med et solidt fundament
De nye undersøgelser skal give os viden til at forstå og forandre. Alt sammen sker i tæt sparring med Tivoli Friheden, så vi sikrer, at de er med til at fortolke resultaterne.
”Vi bygger jo som udgangspunkt et samarbejde, der handler om, at vi skal til at træffe beslutninger på baggrund af viden og fakta for at skabe yderligere vækst i et marked, hvor målrettet markedsføring bliver hovednøglen til at forstå sine gæster og drive flere til…” Morten Palm, Salgs- og marketingchef, Tivoli Friheden A/S
Creative ZOO har blandt andet lavet undersøgelser og analyser af Jul i Friheden. Creative ZOO har blandt andet lavet undersøgelser og analyser af Jul i Friheden.
Voksentid er vigtigt
Resultaterne viser, at Jul i Friheden er kommet for at blive. 94 % svarede, at de vil komme igen til næste år. Derudover viser undersøgelsen, at det ikke kun handler om børnene, når vi skal vælge attraktioner. 42% understreger, at det er vigtigt, at der både er plads til børn og voksne.
Holdet bag
Marie Bysted-Sandberg er Communication strategist & Partner hos Creative ZOO.
Marie Bysted Sandberg
Communication & Strategy
Managing Partner

+45 52 100 505
mbs@czoo.dk
Signe Kromann er projektleder hos Creative ZOO.
Signe Kromann
Lignende projekter
Kunne du også bruge ny indsigt eller en ny retning? Så kontakt os, så tager vi en uformel snak om, hvad vi kan gøre for dig.
Marie Bysted-Sandberg er Communication strategist & Partner hos Creative ZOO.
Marie Bysted Sandberg
Communication & Strategy
Managing Partner

+45 52 100 505
mbs@czoo.dk