Oplevelsesdesign


Oplevelser gør indtryk: Hvem var med? Hvor skete det? Hvad følte jeg? Derfor er oplevelser et strategisk stærkt kort i din branding.

Hos Creative ZOO betragter vi oplevelsesdesign som det at udtænke, realisere og eksekvere konkrete oplevelser, der understøtter virksomhedens brand og mål. Det handler ikke kun om store events, men også om fx butiksindretning, messer, workshops, showrooms og wayfinding (såsom skiltning i p-kælder).

Hvad kan du bruge oplevelsesdesign til?

Strategisk funderet oplevelsesdesign er en unik mulighed for at involvere mennesker, skabe indtryk, sætte aftryk og gentænke måden, du formidler dine budskaber på. Hvis dine medarbejdere bindes sammen af en fælles oplevelse eller dine kunder allerede på dørtrinnet tænker ”Hey”, kan du på få timer (eller sekunder) nå mere end med mange mails, powerpoints, film osv.

Hvad du bruge os til?

Creative ZOO har mange års erfaring med design af oplevelser for vores kunder. Vi kommunikerer indsigt i virksomheden og ønskerne til oplevelsens effekt: Skal oplevelsen skabe salg? Skal den sikre, at medarbejderne forstår virksomhedens værdier? Eller skal den fortælle virksomhedens vision? Herfra skræddersyer vi oplevelsen, så der skabes en tydelig røde tråd, og slutteligt laver vi altid en grundig opfølgning. 

    Se en case, hvor Creative ZOO har arbejdet med oplevelsesdesign for kunden:

    Creative ZOO har designet Tivoli Frihedens åbningskampagne 2017.

    Tivoli Friheden

    Kontakt os, hvis du har brug for oplevelsesdesign til dit event, så tager vi en uformel snak om, hvad vi kan gøre.
    Morten Søholm er partner og tekstforfatter hos Creative ZOO.
    Morten Søholm
    Concept & Strategy
    Founding Partner

    +45 60 663 060
    morten@czoo.dk