Kommunikations­strategi


En klar kommunikationsstrategi giver retning og er en klar stemme i markedet – og ja, alle bør have en
Det er komplekst at lave en kommunikationsstrategi, men arbejdet med kommunikation bliver efterfølgende lettere. Valget af medier, målgrupper, budskaber og mål har aldrig har været mere omfattende og derfor består en stor del af strategien af at lave til- og fravalg.

Især fravalgene kan være svære for mange. Men fravalg er med til at skærpe kommunikationen og ikke mindst kvaliteten på de valgte medier.

Vejen til målet


En kommunikationsstrategi giver retning og viser vejen for, hvordan virksomheden når sine mål. Kommunikationen er en understøttende faktor. Hos Creative ZOO ønsker vi at udarbejde strategier, der kan anvendes og give effekt. Vi synes ikke, det er fedt at lave et forkromet strategidokument, som er for kompleks til at blive brugt i praksis og derfor blot bliver gemt og glemt.

Vi laver strategier med handling og målsætninger for øje.

Derfor skal du have en strategi:


  • For at sikre at du laver de rigtige til- og fravalg
  • For at holde dig på sporet, så du ikke løber i en forkert retning
  • For at spare penge. Du sikrer, at din indsats virker
Kontakt os, hvis du brug for en kommunikationsstrategi, der skaber retning, så tager vi en uformel snak om, hvad vi kan gøre for dig.
Marie Bysted-Sandberg er Communication strategist & Partner hos Creative ZOO.
Marie Bysted Sandberg
Communication & Strategy
Managing Partner

+45 52 100 505
mbs@czoo.dk