Der er mindst to rigtigt gode grunde til at interessere sig for, hvad jeres læsere mener om jeres magasin, og hvilken betydning, magasinet rent faktisk har for dem.
For det første stilles der mange steder spørgsmål til, om magasinet fortsat skal udkomme, skal lukkes eller måske skal laves om i en stadig mere digital verden med stigende papir- og portoudgifter. For det andet er det altid værdifuldt at vide, hvad læserne tænker, og sikre, at redaktionen og journalistikken arbejder i den rigtige retning.
Hvad der er en god læserundersøgelse afhænger af, hvad I gerne vil vide. Og hvad I gerne vil.
Når vi tilrettelægger en læserundersøgelse, tager vi altid udgangspunkt i jeres ønsker og ambitioner - og så kombinerer vi undersøgelsen med vores redaktionelle erfaring og specialistviden, så I ikke kun får tal og udsagn men også vores analyse og anbefalinger på baggrund af tallene. I får altså mere end et øjebliksbillede af tingenes tilstand. I får en retning og pil ind i fremtiden.