Danish Crown

Årsrapport

Danish Crown

Creative ZOO fik til opgave at visualisere Danish Crowns årsrapport, som skulle signalere transparens, åbenhed og pålidelighed.

Projektet var gennemtænkt ned til mindste detalje i design, farver og materialer. Årsrapporten er designet som en bog uden et cover, hvilket repræsenterer transparens.

De tilbagevendende og gennemgående farver bruges til at skabe sammenhæng mellem årsrapportens forskellige dele og er samtidig en del af virksomhedens hverdag. Alt er nøje udvalgt og af bedste kvalitet – fra grafisk design til den færdigtrykte udgave.

Resultatet af de forskellige elementer i årsrapporten skaber sammenhæng og gør det til en ekstraordinær, ambitiøs og unik årsrapport. 

Årsrapporten består af

  • Praktisk brochure, som præsenterer tallene
  • En bog, som er selve årsrapporten


“The theme of this year’s annual report is transparency, openness and reliability. These terms are all closely connected to food production. However, not many companies live up to it. At Danish Crown we believe we do.” Anne Villemoes, tidligere VP Group Communications Danish Crown

Relaterede cases

Morten Søholm
Strategic Advisor, Senior Partner
+45 60 66 30 60
ms|czoo.dk
Klar til en snak

Vil du også have designet en årsrapport, der matcher dit brand? Så kontakt Morten.
Kursus: Bliv en bedre workshop facilitator
Bliv en bedre workshop facilitator