Årsrapport


Spændende … Hvem havde troet, at en årsrapport kunne være dét? Selvom tallene er pæne, er selve rapporten det sjældent. Hos Creative ZOO ved vi, hvor stor en brandingværdi, en professionel årsrapport har, hvis den bliver brugt kreativt og strategisk.

Årsrapporten – eller årsregnskabet – giver et overblik over din virksomheds aktiviteter og resultater i det forgangne regnskabsår. Ofte er målgruppen både samarbejdspartnere, medarbejdere, ejere, investorer, journalister og andre interessenter.

Hvad kan du bruge en årsrapport til?

Årsrapporten er et stærkt værktøj, fordi den gør det muligt at sætte ord og billeder på dine resultater og visioner. Samtidigt kan du med rapporten bygge en strategisk fortælling op omkring året, der gik. En årsrapport er derfor meget mere end et ”smid væk”-katalog til internt brug: Det er en kreativ legeplads for ord, tal, billeder og grafik, der fungerer såvel digitalt som trykt, og som gør din virksomheds strategi, grundfortælling, CSR-politik og visuelle identitet levende.

Hvordan kan vi hjælpe dig med din årsrapport?

Vi designer din årsrapport, så den er spændende at dykke ned i for alle – og ikke kun aktionærer og bestyrelsesmedlemmer. Og vi gør det i tæt samarbejde med dig, så dit budskab kommer til at stå klart. De gør vi, fordi vi ved, hvor betydningsfuld en professionel og original årsrapport kan være for både dit brand og din virksomhedskultur. Lad Creative ZOO hjælpe dig med at finde det rette format for din årsrapport, så dine resultater bliver set, læst og forstået.

Udforsk noget af vores arbejde med årsrapporter: 

Creative ZOO har designet Danish Crowns årsrapport 2013/14, som signalerer åbenhed, transparens og pålidelighed.

Danish Crown

Vil du have en mindeværdig årsrapport? Kontakt os, så tager vi en uformel snak om, hvordan vi vækker dine tal og facts til live.

Morten Søholm er partner og tekstforfatter hos Creative ZOO.
Morten Søholm
Concept & Strategy
Founding Partner

+45 60 663 060
morten@czoo.dk