Årsrapport


Vi fortolker tal og fakta forskelligt. Derfor skal din årsrapport forklare årets tal i en strategisk fortælling.
Når vi designer en årsrapport, får vi tal og fakta til at tale. Vi bygger en strategisk historie op omkring året der gik. Og så fortæller vi den ved at bruge en blanding af ord, tal, billeder og grafik.

Når vi designer en årsrapport, gør vi dine tal og fakta levende. Vi mener, at en årsrapport bør være mere end et ’smid væk-katalog’. Den har brandingværdi, hvis den bliver brugt strategisk og kan manifestere jer blandt de vigtigste interessenter. Vi bygger en strategisk historie op omkring året, der gik. Og så fortæller vi den ved at bruge ord, billeder og grafik.


Fif til den gode årsrapport:


  • Find ind til jeres kernebudskab og brug det kreativt.
  • Fortæl hvordan læseren skal fortolke jeres tal igennem historier.
  • Brug medarbejderne aktivt – det skaber øjenhøjde og nærvær.

Vi har modtaget en række priser - blandt andet Red Dot Design Award for vores design af årsrapporter.

Udforsk noget af vores arbejde med årsrapporter: 

Creative ZOO har designet Danish Crowns årsrapport 2013/14, som signalerer åbenhed, transparens og pålidelighed.

Danish Crown

Kontakt os, hvis du har brug for at omforme dine tal til fortællinger, så tager vi en uformel snak om, hvad vi kan gøre for dig.
Morten Søholm er partner og tekstforfatter hos Creative ZOO.
Morten Søholm
Concept & Strategy
Founding Partner

+45 60 663 060
morten@czoo.dk