Animationsvideo
Hvordan får man noget komplekst gjort let at forstå? Unifeeder brugte explainer videoer til at forklare deres forretning på få minutter – og fange beslutningstagere, hvor de er.
Hvordan får man noget komplekst gjort let at forstå? Unifeeder brugte explainer videoer til at forklare deres forretning på få minutter – og fange beslutningstagere, hvor de er.
Unifeeder er et logistikfirma, som leverer effektive og bæredygtige transportløsninger. Deres ønske var et produkt, der på en let og nem måde kunne forklare alle de gode grunde til at vælge dem, når det kommer til fragt i Europa.
Valget af produkt faldt på en række explainer videoer, eller på dansk forklaringsvideoer, som er en god løsning, når man vil være tilgængelig og inddragende. Helt konkret blev det til tre videoer, der hver især omfavner deres eget hovedtema: CSR, logistik og finans, og som samtidig er en del af det samme visuelle univers.
Vi skabte et visuelt univers fyldt med personlighed og farver, for på en let og interessant måde, at skabe genkendelighed og kommunikere alle grundene til at vælge Unifeeder.
Explainer videoerne sætter strøm til universet og tager seeren med på en finurlig og forklarende rejse.
Videoerne er en del af en samlet løsning med tre unikke landing pages - rettet mod forskellige typer influenter og beslutningstagere i forbindelse med en virksomheds valg af logistikløsning.
Creative ZOO har ikke alene skabt videoerne men også det øvrige content til de unikke landing pages.
Morten Søholm
Strategic Advisor, Senior Partner
+45 60 66 30 60
ms|czoo.dk
Klar til en snak