Hvad kan du bruge motion graphics og explainerfilm til?
Motion graphics har især vundet indpas i erhvervslivet i forhold til explainerfilm. Altså film, hvor du ønsker at forklare noget kompliceret, hvilket kan være alt fra, hvordan du samler en reol til, hvordan jeres organisation egentlig er skruet sammen.
Men du kan bruge motion graphics til næsten alt det, du bruger almindelige videoer til, herunder:
- brandingfilm
- employer branding-film
- kulturfilm
- reklamefilm
og du kan endda kombinere motion graphics og almindelig video og/eller gå helt andre veje.
Hvordan kan vi hjælpe dig med animationer?
Vores udgangspunkt er historien og budskabet, og derfor vælger vi det medie, der bedst understøtter dette. Hvis det er motion graphics, sætter vi en ære i at udfordre mediet, så det ikke bare bliver eksempelvis en explainerfilm som alle andre.
Vi har brugt motion graphics (og stop motion) til blandt andet at lave reklamefilm, brandingfilm og explainerfilm. For os er motion graphics imidlertid bare ét af redskaberne i værktøjskassen, og det betyder, at vi både kan lave den fantastiske film til dig – og fortælle det, hvis det er en dårlig idé at gå denne vej.
Læs mere om vores ydelse video og få fem gode råd til, hvornår du ikke skal bruge video/animationer i din markedsføring .