Aarhusbolig

Kampagne

Aarhusbolig

Creative ZOO udviklede en ualmindelig og usædvanlig kampagne, der gav heldige aarhusianere nøglen til 45.000 lejeboliger.

AARHUSbolig og Creative ZOO havde udviklet hjemmesiden aarhusbolig.dk med et nyt brugervenligt værktøj, hvor boligsøgere kan søge lejeboliger på tværs af flere boligforeninger.

Det skulle århusianerne selvfølgelig vide, og det fandt de ud på alt andet end den traditionelle måde.

Aarhusianerne kunne blandt andet finde "tabte" nøgler på fortove eller tage en seddel i supermarkedet med porten til 45.000 boliger. Gå på opdagelse i kampagnens utraditionelle medier længere nede.

Kampagnen skabte opmærksomhed i Aarhus og omegn og fandt vej til diverse regionale og lokale medier, som fortalte historien bag nøglerne. I dag er hjemmesiden en naturlig del af boligsøgningen i Aarhus.

Aktivering af egne og gamle medier

På supermarkeders opslagstavler - blandt slidte og triste lejligheder - kunne boligsøgende også finde porten til 45.000 boliger. Boligforeningernes gavle blev også aktiveret med henvisning til den nye hjemmeside. På den måde udnyttede vi et medie, som boligforeningerne allerede havde, men ikke aktivt brugte.

Nøglen til 45.000 boliger

Rundt på aarhusianske fortov ”tabte” vi Ruko nøgler med skilte, som fortalte, at de havde fundet nøglen til 45.000 boliger i Aarhus

Relaterede cases

Morten Søholm
Strategic Advisor, Senior Partner
+45 60 66 30 60
ms|czoo.dk
Klar til en snak

Vil du også have udviklet en kampagne, der matcher dit brand? Så kontakt Morten.
Kursus: Bliv en bedre workshop facilitator
Bliv en bedre workshop facilitator