Med en ansvarsfordeling, hvor Schouw & Co. stod for indhold, mens Creative ZOO først udviklede design og layout og dernæst stod for den grafiske opsætning af tal og tekster, skulle der først og fremmest sikres en solid proces både i planlægningen og eksekveringen.
Det godkendte design blev omsat til skabeloner og korrektur på tekst og layout blev planlagt og gennemført effektivt - bl.a. ved hjælp af produktionsværktøjet InCopy. Desuden håndterede vi samarbejdet med andre leverandører i forbindelse med sprogversionering og i XBRL-tagging - der bliver lovpligtig fra 2025 men allerede nu er en del af rapporteringen for Schouw & Co.
Selvom regnskabsaflæggelse altid er en travl periode, blev det i år et mindre stressfyldt forløb, blandt andet på grund af klare rollefordelinger mellem alle parter. Det kan i sidste ende ses på det endelige produkt.
I forlængelse af arbejdet med rapporterne fulgte også tilretninger af den generelle designlinje, nye ikoner og grafikelementer samt produktion af en video med CEO Jens Bjerg Sørensen.