czoo

AARHUSbolig
Kampagne


Creative ZOO udviklede en usædvanlig kampagne og konceptet bag kampagnen for AARHUSbolig. Creative ZOO udviklede en usædvanlig kampagne og konceptet bag kampagnen for AARHUSbolig.
Se mere
Creative ZOO udviklede en ualmindelig og usædvanlig kampagne, der gav heldige aarhusianere nøglen til 45.000 lejeboliger.

AARHUSbolig og Creative ZOO havde udviklet hjemmesiden aarhusbolig.dk med et nyt brugervenligt værktøj, hvor boligsøgere kan søge lejeboliger på tværs af flere boligforeninger.

Det skulle århusianerne selvfølgelig vide, og det fandt de ud på alt andet end den traditionelle måde.

Aarhusianerne kunne blandt andet finde "tabte" nøgler på fortove eller tage en seddel i supermarkedet med porten til 45.000 boliger. Gå på opdagelse i kampagnens utraditionelle medier længere nede.

Kampagnen skabte opmærksomhed i Aarhus og omegn og fandt vej til diverse regionale og lokale medier, som fortalte historien bag nøglerne. I dag er hjemmesiden en naturlig del af boligsøgningen i Aarhus.

Kunde
Aarhus Bolig
Ydelser


Morten Søholm er forunder, senior partner og advisor hos Creative ZOO. Morten Søholm

Strategic Advisor, Senior Partner
Concept & strategy

+45 60 66 30 60
ms@czoo.dk

AARHUSbolig kampangen skabte opmærksomhed med dens utraditionelle måde at reklamere på. AARHUSbolig kampangen skabte opmærksomhed med dens utraditionelle måde at reklamere på.
Creative ZOO udviklede konceptet bag kampagnen, der gjorde brug af utraditionelle regionale og lokale medier.
Creative ZOO udviklede aarhusbolig.dk med nyt brugervenligt værktøj.
Creative ZOO udviklede aarhusbolig.dk med nyt brugervenligt værktøj.

Aktivering af egne og gamle medier

På supermarkeders opslagstavler - blandt slidte og triste lejligheder - kunne boligsøgende også finde porten til 45.000 boliger. Boligforeningernes gavle blev også aktiveret med henvisning til den nye hjemmeside. På den måde udnyttede vi et medie, som boligforeningerne allerede havde, men ikke aktivt brugte.

Nøglen til 45.000 boliger

Rundt på aarhusianske fortov ”tabte” vi Ruko nøgler med skilte, som fortalte, at de havde fundet nøglen til 45.000 boliger i Aarhus.

Holdet bag

Morten Søholm er forunder, senior partner og advisor hos Creative ZOO.
Morten Søholm

Strategic Advisor, Senior Partner
Concept & strategy

+45 60 66 30 60
ms@czoo.dk

Lignende projekter

Creative ZOO har udarbejdet en kampagne for UngiAarhus. Billederne er autentiske og af unge i Aarhus Kommune.

UngiAarhus

Aalborg Universitet

Tivoli Friheden har i samarbejde med Creative ZOO udarbejdet kampagnen Jul i Friheden.

Tivoli Friheden

Creative ZOO har gentænkt måden, hvorpå direct mail kan anvendes. Dette har medført en banebrydende kampagne til Rosendahls, der rammer deres målgruppe i øjenhøjde.

Rosendahls Pharma

Morten Søholm er forunder, senior partner og advisor hos Creative ZOO.
Morten Søholm

Strategic Advisor, Senior Partner
Concept & strategy

+45 60 66 30 60
ms@czoo.dk

Har du brug for at få spredt dit budskab? Så kontakt Morten og få en uformel snak om, hvad vi kan gøre for dig.