Hos Creative ZOO arbejder vi strategisk med B2B-kommunikation, og vi blander indsigt i kunderejser, data og salg med kreativt blod og evnen til at ramme både følelser og fornuft.
Digitale kanaler har gjort det lettere end nogensinde før at ramme målgruppen præcist. Men rammer I den også rigtigt?
I en stadig mere kompleks verden har mavefornemmelsen meget at sige. Man skal føle, at det giver mening. Derfor skal du kombinere indsigt i kunderejser og forretning med en kreativ eksekvering, der både får folk til at stoppe op og får dem til at handle (med dig).
Det er noget af det, vi er specialister i.
Gennem indsigt, strategi og en designfunderet tilgang sikrer vi hos Creative ZOO, at samarbejdet udfoldes der, hvor det giver størst mening. Nogle gange er det en
visuel identitet. Andre gange en
strategi, en
video eller en
hjemmeside. Og endnu andre gange ...
Mange års erfaring
Vi har et stærkt hold med mange års erfaring med B2B-kommunikation. Hos Creative ZOO møder du for eksempel ...
Morten Søholm - founding partner, der var medstifter af bureauet i 2006 og arbejder med forretningsudvikling for flere af vores kunder.
Send en mail til Morten
Hans-Georg Hansen
- senior advisor, der gennem 30 år i branchen har arbejdet med forretningsudvikling for mange forskellige virksomheder.
Send en mail til Hans-Georg
Se hele vores hold her