Tone of voice
En karakteristisk og autentisk tone of voice er alfa og omega for dit brands succes. Creative ZOO hjælper dig med at finde ind til dit brands unikke stemme – så du kan sige det rigtige, på det rigtige tidspunkt og sted.
En karakteristisk og autentisk tone of voice er alfa og omega for dit brands succes. Creative ZOO hjælper dig med at finde ind til dit brands unikke stemme – så du kan sige det rigtige, på det rigtige tidspunkt og sted.
Tone of voice handler helt grundlæggende om, hvad du siger, og hvordan du siger det. Det er din virksomheds eller organisations stemme udadtil, som er med til at bringe dit brands personlighed og værdier til live.
Din tone of voice er vigtigere end nogensinde før. Der er rift om kundernes opmærksomhed, og det går så hurtigt på fx sociale medier, at én person ikke kan være virksomhedens stemme alene.
Der er behov for rettesnore. En tydelig tone of voice kan give jer en tydelig profil, den kan også bidrage med et personligt touch, som adskiller dit brand fra andre brands. Det er derfor altgørende, at din tone of voice er personlig og genkendelig for din målgruppe.
Creative ZOO hjælper dig med at finde og blive skarpere på dit brands tone of voice. Vi udvikler konkrete værktøjer og strategier, der fungerer som pejlemærke for virksomhedens ageren og sikrer, at alle relevante medarbejdere kan navigere efter det.
For at du får det mest optimale ud af dit brands stemme, bygger vi altid på indsigt i virksomhedens værdier, personlighed, mål etc. Vi kan også eksekvere eller være sparringspartner på, hvordan du vækker din tone of voice til live i fx virksomhedens grundfortælling, jeres mediestrategi og kommunikationsstrategi.
Martin Rask
Senior Copywriter, Creative Lead, Partner
+45 52 10 05 03
mrp|czoo.dk
Klar til en snak