Om Geomuseum Faxe skulle være et selvstændigt brand eller blive en samlet enhed med Østsjællands Museum og Koldkrigsmuseum Stevnsfort, var opgavens største strategiske spørgsmål. For at give hvert sted den gennemslagskraft, det rummer, valgte vi at udfolde oplevelsesdestinationerne som tre brands: KALK, FORT og Østsjællands Museer. Nu fungerer KALK og FORT som individuelle brands med Østsjællands Museer i spidsen.
Vi gik eksplorativt til opgaven, og gennem et stærkt samarbejde med Østsjællands Museer gravede vi os frem til indsigter, der gjorde det klart, at stedet skulle have sin egen stemme. I processen holdt vi workshops med medarbejdere, ledelse og bestyrelsen samt afviklede fokusgrupper med gæster og frivillige. Det resulterede i en ny brandidentitet, der formidler stedets DNA ved at invitere publikum til at træde ind i historien - ikke som tilskuere, men som nysgerrige opdagelsesrejsende, der graver, mærker og oplever naturens fortællinger.