Med fokus på kvalitet, design og hverdagen, arbejder vi som GRAMs leadbureau, hvor vi leverer strategi, kampagner, kommunikation og materialer, der øger brandkendskab og salg i hele Skandinavien.
Som leadbureau for Fårup har vi revitaliseret deres brandstrategi, udviklet nyt logo og grundfortælling. Med kampagnerne for "Lysfald" og "Skovbrynet" med mål om at tage Fårup fra sommerland til oplevelsesdestination.
Vi hjalp Aalborg Universitet med at opdatere deres visuelle udtryk, skabe fælles fortællinger og udvikle kreative kampagner og skarp kommunikation til potentielle og nuværende studerende.
Vi hjalp KØN med at repositionere sig fra Kvindemuseet, udviklede en stærk brandidentitet og ny grafisk profil. Vi skabte en identitet, der engagerer, bryder normer og skaber omtale og samtale.
I samarbejde med DTU har vi styrket magasinet Dynamo med skarpt layout og streamlinede processer, samt hjulpet med universitetets overordnede strategi og formater.
Vi udviklede kampagnen "De Første Digitale Skridt" for Medierådet, der vejleder forældre og fagpersoner i småbørns digitale dannelse. Gennem et kreativt online og offline univers skabte vi inspirerende indhold, der styrker digital leg og læring.
Som leadbureau for Tivoli Friheden har vi hjulpet med at udvikle en brandfortælling, skabt en stærk visuel identitet og kommunikation, der har bidraget til flere besøgsrekorder og etableret Friheden som Aarhus' mest populære attraktion.
Creative ZOO har gennem et mangeårigt samarbejde med Djurslands Bank opbygget et klart brandhierarki og ny designmanual, samt leveret kampagner, foto og grafik til diverse digitale og analog formater.
I vores arbejde med at revitalisere Kirkens Korshær som organisation og brand, har vi både arbejdet med fortælling, værdier og opdatering af den visuelle identitet. Desuden har vi udviklet på markedspositionen for organisationens ca. 230 genbrugsbutikker.
Vi har hjulpet Teknisk Landsforbund med en ny visuel identitet, magasindesign, website og mediestrategi for at skabe et brandunivers online og offline, der møder deres medlemmer i faglighed og følelser.
Magistrenes A-kasse ville tættere på de studerende - deres fremtidige medlemmer. Gennem adfærdsdesign, strategisk indsigt, animation og stærk tone of voice styrkede vi relationen til deres unge medlemmer med et MAgisk medlemsunivers.
Vores mangeårige samarbejde med Teatret Svalegangen har ført til sæsonbrochurer, stærke konceptfotos og kreative strategier. Vi har arbejdet tæt sammen om opdatering af Svalegangens website, kampagner som "United Change" og visuel storytelling til diverse sæsonforestillinger.
Vi har arbejdet med forskellige afdelinger under Aarhus Kommune med kommunikationsstrategier, indsigt og kreative kampagneløsninger baseret på dybdegående interviews og tæt dialog med målgruppen. For UngiAarhus udviklede vi fx en målrettet kampagne, der satte fokus på at få de unge til at opdage og udnytte tilbuddene i kommunen.
Vi har udviklet flere værdibaserede kampagner for AAB Silkeborg, der gennem billeder, grafik, film og fysiske elementer har forankret boligforeningens værdier og skabt stolthed blandt beboere og medarbejdere.
Vi har hjulpet Økologisk Landsforening med at give nyt liv til deres magasin, Økologisk. Vi udviklede et nyt design og optimerede redaktionelle processer, men har også udviklet kampagner og indhold, der har promoveret initiativer som Økodag.
Vi har hjulpet Skills Denmark at styrke anderkendelsen af håndværksuddannelser og gøre dem mere appellerende for især de unge. Det har vi gjort gennem strategisk brandudvikling, tydeliggørelse af værdier, og fokus på relationer gennem fx partnerskaber og events som DM i Skills.
Gennem målrettet indsigtsbaseret brandudvikling hjalp vi Randers Statsskole med at skabe en ny visuel og budskabsmæssig identitet, som førte til udviklingen af et nyt website, indholdsskabeloner og strategiarbejde for deres indsats på sociale medier.
Kunstnernes Fagforening søgte hjælp til at forny deres brand og tydeliggøre deres kommunikation omkring deres forskellige tilbud fx deres produktionsvirksomhed KKART. Vi udviklede en ny og markant visuel identitet, skabte en klar og tydelig fortælling og hjalp med en generel strategi til deres kommunikation udadtil.
Gennem forskellige kampagner med fokus på uventede læse- og lytteoplevelser, har vi flere gange hjulpet eReolen med at skabe opmærksomhed om deres e-bogs- og lydbogstilbud og differentiere dem fra andre tjenester på markedet.
Vi har udviklet strategien, fortællingen og designet til Domkirkekvarteret i Viborg, som rummer et nyt museum, der fortæller historien om Viborg som Danmarks tidligere hovedstad og centrum for kirkemagt, kongemagt og demokrati. Creative ZOO.